5 Ağustos 2013 Pazartesi

Click Banktan Alınan Ürünü Geri İade Etme



Click Banktan Alınan Ürünü Geri İade Etme

Merhaba arkadaşlar,yeni faydalı bir yazı ile  uzun soluklu olarak blogumun başına geliyorum. Geçenlerde aldığım bir Seo programının yeterince verimli çalışmaması sonucu geri iade işlemi gerçekleştirmek istediğim ve ürünü aldığım kişiye mail attım bana bir link verdi bunu doldur dedi ve kayboldu  geri iade işlemini detaylı anlatmasını rica ettim baktım pek yanaşmıyor iş bize düştü derken ClickBank’tan geri iade işlemi  v.b. terimleri Google Kütüphanesinde araştırdım ne yazık ki onda da yeterli kaynak çıkmadı ve bunun üzerine yaşamış olduğum,zorlandığım durumun çözümünün internet üzerinde herhangi bir yerde bulunmayışı sebebi ile  siz internet kullanıcısı,internet üzerinden alışveriş yapan veya potansiyeli olan değerli arkadaşlara ClickBank üzerinden aldığınız herhangi bir üründe nasıl geri iade talebinde bulunacağını resimli bir şekilde anlatacağım.

Öncelikle herhangi bir web sitesinden veya direk clickbank üzerinden alıp ödeme işlemini clickbank üzerinden yapmış olduğunuz ürünün sipariş numarasının bulmanız gerekiyor,mail adresinize girip ilgili maili ”ClickBank” diye aratarak buluyoruz ve mailde yer alan detaylı sipariş verileri aşağıdaki forma sırası ile giriyoruz.

....

Devamı - Kaynak: http://hayalcin.com/clickbanktan-alinan-urunu-geri-iade-etme.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder